Her kan du finde svar på dine spørgsmål
Hvornår afsendes mine varer?
Vi pakker og afsender på alle hverdage og bestiler du inden 14.00 bliver din ordre afsendt samme dag.
Din ordre kan modtages eller afhentes i pakkeshop inden for 1-3 hverdage. Når vi sender din pakke, modtager du en mail med et link til Track & Trace. Her kan du til enhver tid følge din pakke og se hvor langt den er.
Hvordan pakkes mine varer?
Dine varer pakkes i en hvid plastpose. Køber du mange varer sendes de i en mindre sort æske af pap. Der er ikke påsat logo og pakken fremstår helt anonym. Det kan forekomme at pakkerne bliver trykket under transporten med Post Nord eller GLS og at vareindpakningen derved bliver mast. Vi understreger, at selvom pakningerne er blevet mast, tager selve varen i pakningen ikke skade af dette. Vi beklager på forhånd, hvis du har modtaget en pakning, der er blevet trykket under forsendelsen.
Modtager du en skadet pakke, hvor der f.eks. er gået hul i posen/på æsken anbefaler vi at du nægter modtagelse, med henvisning til at pakken er skadet. Du bedes i så fald kontakte os, så vi kan fremsende en ny pakke til dig.
Hvad koster levering?
Gratis fragt i Danmark ved køb fra 499,00 DKK. Gratis fragt er dog KUN med GLS til pakkeshop. Benytter du et andet fragtselskab koster det den anførte fragtpris. Gratis fragt ved køb over 1.200,- DKK i Norge med Postnord.
GLS pakkeshop koster 39,00 DKK
GLS hjemmelevering koster 59,00 DKK
GLS erhverv koster 55,00 DKK
POSTNORD valgtfrit udleveringssted koster 49,00 DKK
POSTNORD hjemmelevering koster 65,00 DKK
POSTNORD erhverv koster 55,00 DKK*
*Hvis ikke der indtastes gyldig firmaadresse sendes pakken til nærmeste pakkeshop.
Forsendelse til Sverige med POSTNORD til pakkeshop 75,00 DKK. Vi sender ligeledes til Norge fra kr. 240 DKK samt til resten af Europa for kr. 129,00, med sporing.
Levering til Færøerne koster kr. 181,25 og forsendelse til Grønland koster 215 DKK. Der må påregnes ekstra leveringstid til lande udenfor Danmark.
Du kan også vælge lokal afhentning og hente dine varer på denne adresse efter aftale.
Tease.dk, Lumbyvej 34, 5000 Odense C
Her er der mulighed for, at du både kan afhente i weekenden eller om aftenen.
Hvad gør jeg hvis min pakke bliver væk?
Det kan forekomme, at din pakke bliver væk for fragtselskabet eller pakkeshoppen. I forbindelse med at din pakke bliver sendt fra Tease.dk, bliver den indscannet ved det valgte fragtselskab og det er derfor muligt at se hvor i processen den er bortkommet. Hvis din bestilling ikke bliver leveret har du 2 muligheder. Du kan enten selv kontakte det fragtselskab der står for forsendelsen og oprette en eftersøgning eller alternativt kontakte Tease.dk på kontakt@tease.dk og oplyse at din pakke er bortkommet og vi vil oprette en eftersøgning hos det pågældende fragtselskab. Det kan tage helt op til 10 dage for fragtselskabet inden det melder en pakke som fundet eller bortkommet. Hvis din pakke er bortkommet og det påhviler fragtselskabets ansvar, vil Tease.dk, såfremt de pågældende varer er på lager, sende en ny bestilling til dig eller tilbyde dig en refundering af købet. Dernæst vil Tease.dk oprette en erstatningssag ved fragtselskabet og du modtager efterfølgende erstatning pålydende varerens værdi. Hvis du har bestilt levering på din hjemadresse og fragtselskabet fastholder, at pakken er blevet leveret, er det dig som køber der har ansvaret, hvis pakken skulle bortkomme. Det er således ikke Tease.dk, der påtager sig ansvaret for om pakken er blevet leveret forsvarligt på din bopæl eller hvis den er blevet stjålet eller lign.
Hvilke betalingsmetoder kan jeg anvende?
Du kan betale med VisDankort, VISA, Mastercard & MobilePay.
Informasjon til vores norske kunder
Vi sender ofte bestillinger til Norge, og du kan derfor trygt legge inn en bestilling hos Stylelegs som kunde i Norge. Alle priser på siden er beregnet i danske kroner og uten dansk VAT, og du må derfor konvertere til en kurs på ca.1,59 NOK (november 2023). Du trenger ikke å logge inn eller overlevere personlig sensitiv informasjon for å bestille fra Tease.dk. Bare skriv inn ditt fulle navn, adresse, telefonnummer og e -postadresse. Det er definitivt trygt å handle på Tease.dk.
Shipping:
Når du har bestilt varene dine før kl. 14.00, forsendes de samme dag. Du kan følge forsendelsen din på Track & Trace – nummeret du mottar pr. post. Det tar ca. 5 virkedager for å få forsendelsen din fra Danmark levert i Norge. Forsendelsen skjer med PostNord, og du kan enten velge å få den sendt til en pakkebutikk eller hjemlevering.
Skulle bestillingen din uventet forsvinne for fraktfirmaet, er det bare å kontakte oss på e-post: kontakt@tease.dk, så ser vi etter pakken hos fraktfirmaet. Hvis pakken ikke ligger innen 3 virkedager, tilbyr vi deg enten å sende deg en ny pakke med bestillingen din, hvis sokkene fortsatt er på lager, eller refunderer utgiftene dine. Det er Tease.dk som påtar seg ansvaret for å gjennomføre en eventuell lete- og kompensasjonssak med fraktfirmaet.
Fraktpriser:
Bestillingen din blir sendt med PostNord.
Priser:
PostNord for pakkebutikk: DKK 240 kr., NOK 381,51 kr.
PostNord for hjemmelevering: DKK 275 kr., NOK 437,15 kr.
Fraktpriser er inkluderet fortollingsgebyr på DKK 125 kr., NOK 198,70.
Du får gratis frakt til pakkeshoppen ved kjøp fra DKK 1.200,00 kr., NOK 1.696,00 kr.
Alle priserne inkluderer fortollingsgebyr og der er fritagelse af dansk moms.
Betalingskort:
Du kan bruke Visa og mastercard som betalingsmetoder. Hvis du trenger en annen betalingsløsning f.eks. bankoverføring, kan du kontakte oss på kontakt@tease.dk
Tollklarering:
Når du handler hos Tease.dk, har vi allerede ordnet fortolling via VOEC. Dette betyr at du ikke trenger å gjøre noe mer etter bestilling enn å vente på forsendelsen.
Klage:
Hvis en eller flere varer er defekte, eller det er feil og feil, er det bare å skrive en e -post til kontakt@tease.dk og fortelle kort hva problemet er og legge ved et bilde av problemet. Vi refunderer deretter helt eller delvis kostnaden for produktet samt fraktkostnader.
Returpolicy:
Selvfølgelig har du de gjeldende returrettene i Danmark. Dvs. at du kan kansellere kjøpet ditt innen 14 dager etter at du mottok sokkene. Hvis du angrer på kjøpet, sender du bare til:
Tease.dk
Lumbyvej 34
5000 Odense C
Danmark
Du må selv ordne fortolling og bære returkostnaden med det valgte rederiet.
Hvorfor skal jeg indtaste en sms kode når jeg handler på Tease.dk
For at mindske misbruget på kortbetalinger er der indført 3D secure ved al handel på nettet. Det betyder, at når du handler ved os, vil du blive bedt om at bekræfte dit køb med MIT-ID – det er din garanti for sikker e-handel. Det er blevet lovpligtigt at bekræfte køb på internettet med MIT-ID. Du vil derfor blive sendt videre til en ekstern side for at bekræfte dette, når du gennemfører din ordre. Denne ekstra sikkerhed er obligatorisk for webshop at implementere og er derfor ikke bestemt af Tease.dk. Hvis du ikke kan få det til at fungere, så kontakt os på kontakt@tease.dk og vi hjælper dig.
3D Secure
Denne sikkerhedsløsning kræver, at du har registeret dit telefonnummer ved at tilmelde dine kort på denne side www.nets.eu/dk. Derefter kan du modtage en engangskode via SMS. Du har også mulighed for at validere dit køb med MitID, hvis du ikke kan modtage en SMS.
Tilmeld dit betalingskort her
Hvis din bank ikke allerede har tilmeldt dit mobilnummer for dig, så kan du gøre det ved at gå ind på www.nets.eu/dk.
Hvordan foregår det, når jeg betaler med MobilePay?
Betaling med MobilePay foregår på samme måde, som når du betaler et hvilket som helst andet sted med Mobilepay.
Når du betaler med MobilePay bliver du dirigeret videre til et vindue, hvor du skal indtaste dit mobilnr. og efterfølgende godkende købet på din mobiltelefon. (Hvis det er første gang du handler på nettet med MobilePay, vil du blive bedt om at indtaste dit MitID).
Beløbet bliver først hævet på dit kort, når varerne er afsendt.
Hvornår trækker I pengene, når jeg betaler med kort?
Vi trækker først pengene, når varen er afsendt.
Kan jeg ønske diskret levering?
Ja. Hvis du ikke ønsker andre skal se hvor du får pakken fra fordi den evt. skal bruges til en fødselsdag eller andet, kan du notere i bemærkningsfeltet ved checkout, at du ønsker diskret levering. Din pakke vil blive leveret uden tegn på den er afsendt fra Tease.dk. Afsenderen på pakken vil fremgå som værende: Tease.dk, Lumbyvej 34, 5000 Odense C
Må jeg prøve strømperne på for at se om de passer og derefter returnere dem?
Da en stor del af de produkter vi sælger, er betegnet som sarte produkter, kan vi desværre ikke tage strømper retur, der har været åbnet og prøvet på. Årsagen til dette er, at værdiforringelsen ved brudt emballage er 100% og risikoen for at strømperne får små skader og løbere i nylonet er høj, hvilket betyder at vi ikke kan sælge strømperne igen. Dette er også en sikkerhed for dig som kunde, at de produkter du modtager er helt nye og ikke har været åbnet/prøvet af andre.
Du må derimod gerne prøve andre produkter som chemiser, toppe m.m. altså varer som ikke risikerer at få skader og derfor kan sælges igen. Også ved disse varer er det dog gældende, at der ikke må ske værdiforringelse hvorfor prisskilt og original emballage skal være intakt.
Jeg har en kuponkode, men den virker ikke?
Hvis du har en kuponkode, der ikke virker kan der være flere årsager:
- Kuponen er udløbet på dato
- Kuponen kan ikke bruges til at købe produkter på udsalg
- Der kan være en fejl med den pågældende kupon
Uanset hvad årsagen er, er du velkommen til at kontakte os på kontakt@tease.dk, så hjælper vi med at løse det.
Hvad betyder denier (DEN)?
DEN. er forkortelsen af denier. Denier henviser til vægten (tykkelsen) af det garn, strømpen er vævet af.
Jo lavere denier, jo mere gennemsigtig er strømperne – og jo mere sarte er de.
8-20 denier
Bruges der, hvor man ikke ønsker en tæt strømper, som skjuler for meget af huden.
I hudfarver er de perfekte til “bare-ben” look. 8-15 denier kaldes populært for nude-look.
20-40 denier
Er let gennemsigtige, hvilket betyder de dækker dine ben lidt mere, men samtidig tillader at huden skinner igennem strømperne. Strømperne er lidt stærkere i kvaliteten og holder derfor lidt længere.
Hvad betyder selvsiddende, stay-up, hold-up?
Kært barn har mange navne. Selvsiddende strømper har et elastik eller silikone bånd i toppen af strømpen, hvilket sikrer at de ikke glider ned. Brug aldrig creme på dine lår inden du tager dine selvsiddende på, da silikonen så ikke kan få ordentlig fat og du risikerer at strømperne glider ned. Du finder vores udvalg af selvsiddende strømper lige her.
Hvad er strømper til hofteholder og strømpeholder?
Denne type strømper kræver en hofteholder eller strømpeholder (som skal købes separat). På engelsk benævnes denne type strømper som “stockings”. Strømperne til hofteholder findes på Tease.dk i mange forskellige varianter og frække farver. Hvis du hurtigt vil til kategorien med vores strømper til hofteholder så klik her.
Hvad er en chemise?
En chemise er en tynd undertrøje eller kort, næsten gennemsigtig , kjole. Vores chemiser har ofte et vævet mønster eller blonder.
Se hele udvalget af vores forførende chemiser og toppe.
Hvad dækker lingerie over?
Betegnelsen lingerie er et fransk frækt undertøj. Hos Tease.dk er det typisk toppe, nylonstrømper af forskellig art og chemiser.
Du finder hele vores lækre udvalg af lingerie her
Hvad betyder det når der er integreret hofteholder?
Hos Tease.dk har vi altid et stort udvalg af de supersmukke og forforende strømper med integreret hofteholder.Strømper med integreret hofteholder er en type strømper, der kombinerer strømper og en hofteholder i ét stykke. Hofteholderen er designet til at holde strømperne oppe uden brug af clips eller bånd. Dette skaber en mere sømløs og bekvem løsning, da du undgår besværet med at skulle fastgøre strømperne separat til en hofteholder.
Hvad er bundløse strømpebukser?
I kategorien bundløse strømpebukser finder du altid et stort udvalg af strømpebukser der alle er kendetegnet ved at være åbne i skridtet. I denne kategori funder du dermed kun strømper der er åbne i skridtet. Strømpebukserne kan være i forskellige farver og med forskelligt udtryk. Nogle er helt ensfarvet og andre er med frække og forførende mønstre. Der er ofgså forskellige denier (tykkelse på materialet) og forskellige størrelser fra str. S til 4XL. Hvis du ønsker at se alle vores plussize produkter har vi samlet dem i en plussize kategori. Der er dermed altid mange forskellige strømper og stilarter så du finder nogle der passer lige præcist til dig.
Hvad er kendetegnet ved en heldragt eller bodysuit?
Bodysuiten er designet som ét sammenhængende stykke tøj, der strækker sig fra skuldrene til underkroppen. Bodysuits har typisk en stram pasform, der omfavner kroppens konturer og skaber en glat overflade uden folder.
Hvordan får jeg information om nyheder og gode tilbud?
Når du tilmelder dig vores nyhedsbrev, vil du modtage information om nyheder, gode tilbud, konkurrencer og begivenheder direkte i din mailbox. Det er helt uforpligtende og du kan til hver en tid afmelde dig nemt og uden noget besvær. Du får også 15% rabat på din første ordre!
Du kan også følge vores side på Facebook og Instagram. Her kan du følge med i hvad der sker i Tease.dk, se forskellige kampagner, få inspiration, information om nyheder, deltage i konkurrencer m.m. Følg os på Facebook og Instagram.
Hvad gør jeg, hvis jeg fortyder mit køb?
Fortryder du dit køb, har du som udgangspunkt 14 dages fortrydelsesret fra den dag du har modtaget varerne. Det kan selvfølgelig forekomme, at du af forskellige årsager bliver forhindret i at overholde den frist og i så fald hæfter vi os ikke så meget ved det, når bare tidshorisonten er rimelig.
Når du har fortrudt et køb, skal du blot returnere varen ubrugt i uåbnet og original emballage. Det er vigtigt at dette overholdes, da varen ikke kan sælges igen, hvis der er skader på emballage og indhold og Tease.dk i så fald bliver pådraget et tab. Som udgangspunkt er det desværre ikke muligt at fortryde dit køb af nylonstrømper efter de er prøvet på. Det skyldes at materialet er meget sart og der er efterfølgende ingen mulighed for at sikre, at strømperne ikke har taget skade ved prøvning. Derimod kan du sagtens prøve andre varer der ikke er sarte i materialet såsom toppe og chemiser m.m. Varerne skal blot stadig have prismærke og være i en sådan stand at de kan sælges igen.
Du vælger selv det fragtselskab du vil anvende. Du har mulighed for at købe en returlabel via dette https://return.shipmondo.com/tease og vælge fragt med enten GLS, Postnord eller DAO til kr. 42,50,-. Du betaler direkte via linket. Du kan derefter printe label ud og påsætte din forsendelse.
Du kan også medbringe den indpakkede vare, som er klar til forsendelse, med til den nærmeste pakkeshop og købe en pakkelabel efter eget valg der. Derudover dér det muligt at sende pakken som almindeligt brev med Postnord. Her skal du blot være opmærksom på at den ikke vejer for meget, fordi der ellers påføres strafporto. Derudover er der ikke sporing eller erstatning på den type forsendelse. Du må meget gerne pakke forsendelsen godt ind så den ikke bliver beskadiget under transporten.
Den/de uåbnede vare(r) sendes til: Tease.dk, Lumbyvej 34, 5000 Odense C.
Du er også meget velkommen til selv alle ugens dage og tidspunkter, at aflevere din returpakke hos Tease.dk på Lumbyvej 34, 5000 Odense. I så fald skriver du bare en mail på kontakt@tease.dk om at det er den returmetode du benytter. Når varen er modtaget retur og godkendt, refunderes købsprisen til din konto indenfor få dage. Du får automatisk besked pr. mail, når refunderingen er foretaget helt eller delvist og pengene bliver dernæst overført direkte til din konto. Der går typisk 2 dage inden pengene er at se på din konto. Omkostninger til returnering skal du selv afholde, medmindre der er sket en fejl fra vores side. I så fald afholder vi selvfølgelig udgiften til forsendelsen. Meddelelsen og returnering bør gives pr. mail på kontakt@tease.dk. I meddelelsen må du, hvis muligt, gerne henvise til dit ordrenummer og at du ønsker at returnere.
Kan jeg bytte mine produkter til en anden størrelse eller et andet produkt?
Hvis du ønsker at bytte dine varer, skal du anvende samme procedure som ver returnering. Du skal sende de fortrudte varer retur og derefter foretage en ny bestilling på de ønskede produkter. Som udgangspunkt kan du desværre ikke bytte nylonstrømper efter de er prøvet på. Det skyldes, at nylonstrømper er meget sarte og der er ingen mulighed for at sikre at strømperne ikke har taget skade ved prøvning. Derimod kan du sagtens prøve andre varer, der ikke er sarte i materialet. Varerne skal blot stadig have prismærke og være i perfekt stand ved returnering.
Hvad gør jeg, hvis jeg vil foretage en reklamation på en vare?
Vi yder 2 års reklamationsret i henhold til købeloven, omfattende fabrikations- og materialefejl, der konstateres ved varens normale anvendelse. Reklamationsretten dækker ikke fejl, skader eller slitage, direkte eller indirekte opstået som følge af forkert brug.
Viser en vare sig at have en fejl eller mangel, giver købeloven dig mulighed for at vælge mellem flere løsninger. Dine valgmuligheder er:
Du kan få manglen afhjulpet, f.eks. få varen repareret
Du kan få et afslag i prisen
Du kan få pengene tilbage – hæve købet
Vælger du at få pengene tilbage eller et afslag i prisen, kan Tease.dk dog afvise dit krav, hvis du i stedet tilbydes dig at vælge mellem at få manglen afhjulpet f.eks. ved en reparation. Ønsker du derimod en ombytning, vil Tease.dk som udgangspunkt vælge at afvise denne løsning, da det vil være uforholdsmæssigt dyrt at ombytte i forhold til at afhjælpe manglen, f.eks. ved at reparere eller refundere købet. Tease.dk vil desuden altid afvise at bytte varen til en ny, hvis den f.eks. er udgået af lageret. Hvis der i enkestående tilfælde indgås aftale om at sende en ny vare, vil denne altid blive sendt med billigste fragtselskab og metode. I forbindelse med reklamationssager afholder Tease.dk returneringsomkostningerne.
Hvad er ikke en reklamation
Der er som udgangspunkt ikke reklamationsret på knapper, pailletter, sten, kæder, perler, lynlåse og lign.
Nylon og lignede sarte materialer er der kun reklamationsret på, hvis du modtager et par strømper med huller eller lign. når produktet pakkes ud.
Det betragtes ikke som en reklamation, hvis fejlen skyldes forkert brug af varen (forkert vask eller behandling) eller hvis du “hænger” i noget som forårsager en løbefejl, et hul, en revne eller lignende. Det betragtes ikke som en reklamation, hvis der er tale om slid eller hvis varen har været udsat for en større fysisk belastning, end man kan forvente at en sådan vare kan holde til. Fejlen skal være opstået under produktionen, for at der er tale om en reklamation.
Vi henviser i øvrigt til vores handelsbetingelser.
Er du i tvivl? Så ring eller skriv til os på kontakt@tease.dk så vi sammen kan finde en løsning.
Hvad gør jeg, hvis den vare jeg vil købe er udsolgt?
Hvis du ønsker at købe en vare, der er udsolgt, er du velkommen til at kontakte os på mail: kontakt@tease.dk for at høre om vi allerede har bestilt varen hjem igen.
Kan jeg ønske andre varer på siden, end dem i allerede har?
Ja! Har du specielle ønsker til mærker, modeller eller farver er du meget velkommen til at kontakte os pr. mail:kontakt@tease.dk
I de tilfælde det er muligt, gør vi alt hvad vi kan for at opfylde vores kunders ønsker.
HJÆLP OS TIL AT BLIVE BEDRE
Synes du, der er noget vi kan gøre anderledes?
Synes du, der mangler noget i vores udvalg?
Fandt du ikke det, du ledte efter?
Synes du, funktionaliteten på vores side kan være bedre?
Var svært at finde rundt på siden?
Eller er der andet, du tænker vi kan blive bedre til, så vi altid vil være din foretrukne online strømpe- og lingerishop?
Så vil vi blive super glade, hvis du vil sende os en mail på kontakt@tease.dk
Alle henvendelse bliver selvfølgelig behandlet diskret og alle input vil blive positivt modtaget!
På forhånd tusinde tak, fordi du netop nu er tjekket ind på vores side.
Har du spørgsmål, som ikke er besvaret ovenfor er du velkommen til at kontakte os pr. mail: kontakt@tease.dk